اخبار شعب, شعبه امام حسين (ع) شیراز

جلسه پایانی سال 1401 دبیر شعبه با مربیان و قهرمانان واحد ورزش

به گزارش جناب آقای کرمی فرد مسئول محترم واحد ورزش شعبه شیراز جلسه مربیان و کادر ورزشی با دبیر محترم مجمع اسلامی محبین اهل البیت علیهم السلام شعبه امام حسین علیه السلام شیراز برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه که با حضور قهرمانان و منتخبین و مربیان کلاس های ورزشی برگزار شد؛از قهرمانان و نخبه های ورزشی شعبه شیراز در رشته های رزمی و وآمادگی جسمانی توسط دبیر محترم شعبه جناب آقای عرشی و مسئول واحد ورزش تقدیر و تشکر بعمل آمد و به منتخبین مسابقات ورزشی کاراته در لیگ منتظران و خلیج فارس جوایز اهدا گردید .
در ادامه این جلسه دبیر مجموعه و مسئول واحد ورزش چند کلامی با مربیان محترم ورزشی در جهت اهداف تربیتی مجموعه و تاثیر گزاری واحد ورزش بعنوان یک ابزار مفید و کارآمد در کار تربیتی صحبت کردند و پذیرای انتقادات و پیشنهادات سازنده ،دلسوزانه  و ایده های نو و خلاقانه مربیان پرتلاش و دلسوز این واحد بودندو درد و دل مربیان به نمایندگی از هنرجو ها را شنیدند .
در خاتمه این جلسه چند ساعته جناب آقای عرشی دبیر محترم شعبه امام حسین (ع) شیراز از مربیان پرتلاش و مسئول محترم و کادر اجرایی زحتمکش واحد ورزش با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی کردند.

author-avatar

درباره

مجمع اسلامی محبین اهل البیت علیهم السلام شعبه امام حسین علیه السلام شیراز آدرس : شیراز-شهرک والفجر بلوار فجر غربی نبش کوچه شش کانال اطلاع رسانی برنامه ها در پیامرسان ایتا:https://eitaa.com/majmashiraz313 شماره تماس:38232052-071

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید