اخبار شعب, شعبه امام حسين (ع) شیراز

برگزاری نمایشگاه و موزه موقت تاریخچه مجمع

در ایام الله دهه فجر و همزمان با برگزاری اجلاسیه بنیاد مجمع اسلامی محبین اهل البیت (ع) به همت بخش رسانه و فضای مجازی شعبه شیراز و اعضای گروه ها نمایشگاه و موزه موقت تاریخچه تجهیزات و انتشارات و فعالیت های مجمع در این شعبه برگزار گردید.

به گزارش بخش رسانه و فضای مجازی شعبه شیراز در ایام الله دهه فجر و همزمان با برگزاری اجلاسیه بنیاد مجمع اسلامی محبین اهل البیت (ع) به همت این بخش و اعضای گروه ها، نمایشگاه و موزه موقت تاریخچه تجهیزات و انتشارات و فعالیت های مجمع در این ساختمان مجمع شیراز برگزار گردید.

این نمایشگاه در چهار بخش تجهیزات صوتی تصویری ، انتشارات مجمع ،تجهیزات تکثیر و تصاویر نوستالژیک و تاریخی از گذشته تا کنون، از مجمع شیراز و جلسات و برنامه های مجموعه مرکز برگزار شد.

در بخش صوتی و تصویری تجهیزاتی از قبیل آمپلی فایر صوت ،بلندگو های دستی و دستگاه های پخش ویدویی و دوربین های تصویر برداری که در ابتدای تاسیس مجموعه تا کنون استفاده می شده و به مرور زمان منسوخ گردیده ، به همراه تاریخچه و تصاویر قدیمی حین استفاده این ابزار در برنامه های مجمع رونمایی شد.

در بخش تجهیزات تکثیر از پرینتر ها ،دستگا ه ماشین تایپ و ... که در ابتدای تاسیس مجموعه تا کنون استفاده می شده و به مرور زمان منسوخ گردیده ،به همراه تاریخچه استفاده این ابزار در برنامه های مجمع رونمایی شد.

در بخش تصاویر از آلبوم تصاویر تاریخی که نشان دهنده فعالیت های شعبه شیراز و و برنامه های جمعی مجموعه مجمع مرکز بود رونمایی شد و خاطرات بسیاری را برا بازدیدکنندگان احیا نمود.
در بخش انتشارات از نشریه های منتشر شده که در واحد سمعی بصری شعبه شیراز از ابتدا تا کنون بایگانی شده بود رونمایی شد .این نشریه های شامل نشریه پیام مجمع (از شماره اول در سال اول چاپ تا هم اکنون یعنی شماره هشتم در سال بیست چهارم) و نشریه های داخلی مجمع شیراز از مثل نشریه فجر ظهور و آرشیو پوستر های تبلیغاتی منتشر شده جهت تبلیغ برنامه های مجمع بود.

 

لازم بذکر است مجموعه مجمع اسلامی محبین اهل البیت علیهم السلام از سال1367 فعالیت رسمی خودرا آغاز نموده و این تنمایشگاه بخشی کوچک از تاریخچه اینمجموعه می باشدکه بمدت یک هفته در چهل و چهارمین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی بر قرار بود.
author-avatar

درباره

مجمع اسلامی محبین اهل البیت علیهم السلام شعبه امام حسین علیه السلام شیراز آدرس : شیراز-شهرک والفجر بلوار فجر غربی نبش کوچه شش کانال اطلاع رسانی برنامه ها در پیامرسان ایتا:https://eitaa.com/majmashiraz313 شماره تماس:38232052-071

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید