اخبار شعب, شعبه امام حسين (ع) شیراز

پروژه جهادی ساخت مسکن یکی از اعضای تحت پوشش واحد انفاق مجمع شعبه شیراز

به گزارش بخش امور اجتماعی شعبه شیراز ،در زمستان سال جاری ضمن تحقیقات انجام شده ،این شعبه اقدام به تکمیل و قابل سکونت کردن ساختمان منزل مسکونی یکی از خانواده های تحت پوشش این شعبه نمود.

در زمستان سال جاری ضمن مراجعه یکی از اعضای تحت پوشش واحد انفاق بخش اموراجتماعی شعبه شیراز به دبیر محترم شعبه و تشریح وضیعت معیشت و سکونت خود،به بخش امور اجتماعی ماموریت تحقیق و پیگیری مسئله پیش آمده واگذار شد و ضمن تحقیقات انجام شده و تبیین شرایط زندگی خانواده مذکور ، پروژه عمرانی و جهادی تکمیل منزل این خانواده که سرپرست خانوار از کار افتاده و دارای یک فرزند نابینا بودند آغاز شد و به همت خیرین و اعضای با محبت مجمع هزینه های ساخت این منزل تجمیع و با برنامه ریزی زمانی و مالی ادامه پیدا کرد.
تاکنون بخش زیادی از این پروژه پیشرفته است.

به امید اینکه به لطف خدا و همت خیرین بزرگوار بتوانیم این سرپناه را به خانواده مذکور تحویل دهیم و دلشان را شاد کنیم و دراین امرخداپسندانه سربلند شویم.

author-avatar

درباره

مجمع اسلامی محبین اهل البیت علیهم السلام شعبه امام حسین علیه السلام شیراز آدرس : شیراز-شهرک والفجر بلوار فجر غربی نبش کوچه شش کانال اطلاع رسانی برنامه ها در پیامرسان ایتا:https://eitaa.com/majmashiraz313 شماره تماس:38232052-071

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید