اخبار شعب, اردوها, شعبه امام حسين (ع) شیراز

اردوی تربیتی مجمع اسلامی محبین اهل البیت ع شعبه شیراز

به گزارش بخش تربیتی مجمع شیراز به مناسبت  مقارن با ایام میلاد با سعادت امیر المومنین علی علیه السلام مجمع اسلامی محبین اهل البیت علیهم السلام شیراز اردویی 24 ساعته با هدف تقویت کار گروهی ،اتحاد بین اعضای گروه ها ، ایجاد سرگرمی هایی بدور از فضای مجازی و تکنولوژی ، استفاده از تمام فضاها و ظرفیت های درونی مجمع با برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و مذهبی و جهادی بصورت ایستگاهی برگزار نمود .
این اردو با اکران فیلم سینمایی نیز همراه بود و در اختتامیه اردو اعضای گروه ها در جشن میلاد حضرت امیر المومنین علی(ع) حاضر شدند و مراسم دستبوسی و تقدیر از پدارن نیز انجام شد .
در این اردو شرکت کردن در ایستگاه های مسابقات بصورت داوطلبانه بود و به ازای امتیازات  شرکت در این ایستگاه ها واحد پولی اردو به نام (فانی) جایگزین شد و شرکت کنندگان در پایان هر ایستگاه مقدار فانی لازم جهت خرید ناهار ظهر و تنقلات طول روز دریافت می کردند.

author-avatar

درباره

مجمع اسلامی محبین اهل البیت علیهم السلام شعبه امام حسین علیه السلام شیراز آدرس : شیراز-شهرک والفجر بلوار فجر غربی نبش کوچه شش کانال اطلاع رسانی برنامه ها در پیامرسان ایتا:https://eitaa.com/majmashiraz313 شماره تماس:38328292-071

دیدگاهتان را بنویسید